Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΡΙΑ ΜΑΣ Η ΔΡΟΣΩΤΑΚΗ!

Η Μένια Δροσωτάκη δεν είναι άγνωστη στο λόφο, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια προπονεί τις κορασίδες μας. Πλέον θα προσφέρει και τις αγωνιστικές της υπηρεσίες στον Προφήτη, αφού ολοκληρώθηκε η μεταγραφή της, που προσφέρει ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια του κόουτς Χλιαουτάκη. Η Μένια είναι 28 ετών, παίζει στη θέση του πάουερ-φόργουορντ και πέρσι φορούσε τη φανέλα του Θριάμβου Αθηνών. Ξεκίνησε την καριέρα της από τον Ηρόδοτο, στην Κρήτη, ενώ έχει αγωνιστεί επίσης στην Εστία Φιλίας και τους Κυρίαρχους.
Η ίδια είπε και δυο λόγια στο blog: "Είμαι υπερήφανη που θα φορέσω τη φανέλα του Προφήτη. Όσο καιρό είμαι εδώ ως προπονήτρια έχω δεθεί με το σωματείο, γι' αυτό και ήθελα πάρα πολύ να αγωνιστώ για τον Προφήτη. Το κλίμα στην ομάδα είναι θαυμάσιο και πιστεύω πως η χρονιά θα κυλήσει πολύ καλά. Στις μέχρι τώρα προπονήσεις δουλεύουμε  σωστά και είμαι αισιόδοξη πως θα έχουμε καλή παρουσία στο νέο πρωτάθλημα. Ευχαριστώ τον κόουτς Χλιαουτάκη για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό."